Huisregels

Algemeen

  • De parkeergelegenheid is ruim voldoende maar wordt gedeeld met My Health Club en de schoonheidsspecialist. Wilt u er bij het parkeren rekening mee houden dat u geen overlast creëert en iedereen zijn weg kan vervolgen.
  • U kunt bij gebrek aan zitruimte in de wachtkamer altijd gebruik maken van My Health Club’s lounge.
  • Laat geen waardevolle spullen achter in de wachtruimte.
  • Wilt u de wachtruimte netjes achterlaten en lectuur terugleggen na gebruik.
  • Huisdieren zijn niet toegestaan.
  • Roken, drugs en alcoholische dranken zijn bij behandeling niet toegestaan.
  • Binnen de praktijk zijn de hoofdtalen Nederlands en Engels, indien u toch een andere taal spreekt, dient u zelf een tolk te regelen.
  • In geval van een calamiteit dient u aanwijzingen van de aanwezige BHV’er, personeel van My Health Club of externe hulpdiensten op te volgen.
  • FysioVitaal Krimpen kan niet aansprakelijk worden gesteld voor verlies, vermissing of diefstal van persoonlijke eigendommen.
  • FysioVitaal Krimpen kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor ongevallen bij gebruik van apparaten van ons of van My Health Club.
  • De klant dient op de hoogte te zijn van de huisregels en deze te respecteren.

Fysiotherapie

  • Bij de eerste behandeling fysiotherapie dient u uw legitimatiebewijs en verzekeringspasje mee te nemen.
  • Bij iedere behandeling fysiotherapie dient u zelf een handdoek mee te nemen.
  • Indien u verhinderd bent, dient u tenminste 24 uur van de voren af te bellen, anders wordt de behandeling in rekening gebracht.
  • Belt u minder dan 24 uur van tevoren af dan is FysioVitaal Krimpen genoodzaakt de behandeling in rekening te brengen. Dit geldt niet wanneer u uw afspraak diezelfde dag nog op een ander tijdstip kunt laten plaatsvinden.
  • Patiënten dienen gewassen/hygiënisch te zijn voor ieder behandeling.
  • U bent zelf verantwoordelijk om op de hoogte te zijn hoeveel behandelingen vergoed worden vanuit de zorgverzekering. Indien er een overschrijding van dit maximale aantal plaatsvindt tijdens de behandelingen zullen deze behandelingen in rekening gebracht worden. De fysiotherapeuten van FysioVitaal Krimpen zullen u proberen hiervan op de hoogte te stellen. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.
  • Bij binnenkomst kunt u plaatsnemen in de wachtkamer. De behandelend therapeut zal u vanuit de wachtkamer komen ophalen.
  • De behandeltijd is 30 minuten voor een behandeling. Dit is inclusief verwerking van administratieve gegevens door de fysiotherapeut. Indien u niet op tijd aanwezig bent, kunt u geen aanspraak maken op de verloren tijd.
  • Wij vragen uw begrip indien uenkele minuten moet wachten doordat de therapeut uitloopt. Deze tijd zal worden ingehaald en wij proberen zoveel mogelijk wachttijden te vermijden.

COVID-19

  • Kom hoofdzakelijk alleen naar de behandeling. Begeleiding is mogelijk maar alleen als het niet anders kan.
  • Houdt u aan de regels en looprichtingen die aangegeven staan in My Health Club.
  • Desinfecteer of was uw handen bij binnenkomst.

Neem bij aanwezigheid van een van de onderstaande punten contact met ons op:

  • Heeft u symptomen van neusverkoudheid, hoesten, benauwdheid of koorts van 38°C?
  • Heeft u de afgelopen 24 uur klachten (symptomen COVID-19) gehad?
  • Heeft u huisgenoten/gezinsleden met koorts en/of benauwdheidsklachten?
  • Is er bij uzelf of een huisgenoot de afgelopen 14 dagen corona vastgesteld?

Voor de goede orde staan hieronder nog de symptomen die passend zijn bij COVID-19

  • Neusverkoudheid, hoesten, kuchen of niezen
  • Loopneus
  • Keelpijn
  • Verhoging (tot 38 graden) of koorts
  • Kortademigheid
  • Moeheid
  • Hoofdpijn
  • Conjunctivitis
  • Je ziek voelen en/of diarree

Voor meer informatie zie onze Algemene voorwaarden.